برترین های سال ایران
برترین های سال ایران

معرفی هر چه در ایران بهترین می باشد
 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 



 
من یک انسانم

من نه زنی

خمار چشمم

و نه دختری

پریشان گیسو

من نه مردی

با شانه های ستبرم

و نه پسری بالا بلند

من فقط یک انسانم

انسانی با ذهنی پر از سوال

دلی پر از مهر

و روح وحشی...


روح وحشی


پ.ن. 1. جنسیت از بعد روانشناختی اهمیت زیادی دارد اما جاییکه تمام ذهن آدمی را

           مسائل جنسیتی فراگرفته و انسانیت جای خود را به شهوت داده من فقط

          انسانم...همین

پ.ن.2.لطفن مدام مرا سوال پیچ نکنید که پسری دیگه ، دختری دیگه ، چند سالته و...

پ.ن. 3شما را به خوانش کتاب فوقق العاده مفیدی از اوشو دعوت میکنم .کتابی که انقلابی

      در ذهن شما برپا خواهد کرد.

                                                      دانلود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






21 مرداد 1391برچسب:, توسط شهره جلالی